STEM-evaluatie
Evaluatie van STEM is moeilijk: evaluatie moet kaderen binnen de visie van de school op evaluatie, er zijn de STEM-minimumdoelen, het zijn complexe competenties die aan bod komen, er zijn verschillende vakken bij betrokken, het is zowel product- als procesevaluatie….
De voorbije jaren heeft de cel iSTEM Inkleuren een instrument uitgewerkt dat rekening houdt met die verschillende perspectieven.
Doelgroep
STEM-leerkrachten secundair onderwijs. We richten ons op leerkrachten secundair onderwijs van de verschillende finaliteiten.
Deze vorming kan gevolgd worden als individuele leerkracht.
Begeleiding
De cel iSTEM Inkleuren bundelt de expertise van vele partners om leerkrachten te ondersteunen in het vormgeven van hun STEM onderwijs. Dit doen we via coaching op maat, nascholing en het aanbieden van inspiratievol materiaal.
De nascholing zal verzorgd worden door 2 iSTEM coaches.
Data
13 december 2024 van 12.30 en 16.30 u.
Locatie
UHasselt, Campus Diepenbeek
Inschrijving en praktische informatie
Deze vorming wordt gratis aangeboden.
Inschrijven is verplicht.
-
Eerste semester: inschrijvingensformulier
Contactpersonen:
Saartje Duerinck (coördinator STEM Portaal Limburg) saartje.duerinck@auhl.be